Update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van cbcoeganda2018 - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van cbcoeganda2018 - WaarBenJij.nu

Update

Door: Marcia

18 Februari 2018 | Nederland, Amsterdam

“Zoals Jezus is, zo zijn wij hier op aarde” (1 Joh. 4:7). We zijn geroepen om Zijn aanwezigheid bij mensen te brengen, het evangelie verkondigen en demonstreren. ‘Jezus dan zei opnieuw tegen hen: Vrede zij u! Zoals de Vader Mij gezonden heeft, zend Ik ook u.’ (Joh. 20:21).

Het is al bijna zover, nog één week te gaan dan begint voor de Charis studenten de voorjaarskantie. Aansluitend zullen we met een groep van zes man sterk afreizen. Eén van de studenten heeft zich in verband met een zwangerschap moeten terugtrekken. Uiteindelijk is er een groep van vier die onder leiding van twee begeleiders de missietrip zullen volbrengen. Hieronder volgt een korte impressie van het programma.
Gedurende ons verblijf zullen we je verder op de hoogte houden.

Vrijdag 2 maart vertrekken wij via Dusseldorf Airport. Na een tussenstop in Istanbul komen we de volgende dag aan in Entebbe waarna we verder met de auto doorreizen naar de hoofdstad Kampala. In Kampala nemen we eerst even de tijd om goed uit te rusten en te settelen voor we in actie komen.

Zondag 4 maart staat een bezoek aan 'Worship harvest church' in Kampala gepland. Maandag 5 maart reizen we naar Fort Portal, een aantal honderden kilometers ten westen van Kampala. Dit moet een adembenemend mooie plek zijn. Dinsdag, woensdag en donderdag staan er een aantal onderwijssessies gepland die wij als CBC studenten mogen leiden. Verder o.a. nog een ziekenhuisbezoek en misschien nog de mogelijkheid voor een gevangenisbezoek. Vrijdag genieten we van de prachtige natuur van Oeganda door een bezoek aan Queen Elizabethpark, een wildpark.

Zaterdag 10 maart reizen we terug naar Kampala.
De volgende ochtend brengen wij een bezoek aan 'World Healing Embassy Church', een grote gemeente waar één of meerdere leden van ons team zullen spreken. Vervolgens geven wij maandag bij toerbeurt les op de vestiging van CBC in Kampala Oeganda. Wij zullen een aantal onderwerpen behandelen met als overkoepelende thema 'De vernieuwing van je denken'.

Dinsdag staat een bezoek aan 'Saving Grace Africa' gepland. Een plaats waar straatjongeren worden opgevangen. Woensdag bezoeken we Zoey Girls Home. Een plaats waar meisjes worden opgevangen die vanwege geldgebrek niet naar school kunnen. Deze meisjes krijgen onder andere lessen in vakken als kapster, kleding naaien en computerles.

Donderdag 15 maart bezoeken we Phaneroo Ministries. Een plaats waar ongeveer 5000 mensen samenkomen. Vrijdag 16 maart sluiten we onze trip af met een bezoek aan 'Ndere Troupe Cultural Dancers', 's nachts vliegen we terug.

Wij spreken onze dank uit naar God, die voorziet in alles wat we nodig hebben. Tot nu toe is er een bedrag van ca. €10.000,- aan giften ontvangen voor de reis, verblijf, vervoers- en consumptieve kosten. Tevens zal een deel hiervan besteed worden aan de lokale bevolking om hen te zegenen in middelen die voor hen dagelijks noodzakelijk zijn.

Met deze woorden zien wij uit naar de missietrip en jullie mogen er ook naar uit zien. Zoals David bepaalde dat zij die achterbleven evengoed deelden in de buit als zij die de strijd voerden, zo delen jullie ook in de vruchten van de missietrip van Charis Bible College die mede door jullie giften mogelijk is geworden.

Mocht u nog een bijdrage willen leveren? Dat kan via IBAN nummer NL83RABO0114176485 ten name van AWM Ministries Nederand, omschrijving 'missietrip 2018'.

Hartelijk bedankt voor al jullie ondersteuning!

missietripteam 2018
Ada, Jaap, Stein en Marcia onder leiding van Jacob en Erna

• 18 Februari 2018 - 19:11

Liliane Huge:

Ik wens voor jullie een prachtige reis en veel mooie ervaringen!
    Veel succes met alles waar jullie voor gaan.

• 18 Februari 2018 - 19:10

Liliane Huge:

Ik wens voor jullie een prachtige reis en veel mooie ervaringen!
    Veel succes met alles waar jullie voor gaan.

• 24 Februari 2018 - 18:24

Dick Van Egmond:

Ik stel het op prijs jullie te mogen volgen en jullie veel succes!

• 26 Februari 2018 - 18:22

Klaas:

Nog een goede week en jullie kunnen vertrekken. Ik wens jullie een goede voorbereiding en ga met God en Hij zal met je zijn.

• 26 Februari 2018 - 23:05

Fam. A. Boer:

Stein, een goede, gezegende reis en weer een behouden thuiskomst toegewenst.
    Oom Albert en tante Leny.

• 27 Februari 2018 - 16:06

Astrid Spaan:

Aanstaande vrijdag is het dan zover.
    Zo te lezen, is het het woord verveling nergens te vinden. Een goed gevuld programma, met van alles wat.
    Moge al deze dingen mee werken ten goede voor de bevolking daar. Tot lof en eer van Onze God en trouwe Vader en tot versterking, bemoediging, bevrijding van ieder met wie jullie in aanraking komen. Ik bid ook om een geest van fijngevoeligheid voor jullie allemaal.

Ada, Jaap, Marcia en Stein, Jacob en Erna, een geweldige tijd in Oeganda toegewenst.
    Alle Dank aan VADER God voor wat HIJ gaat bewerkstelligen.
    Shalom broeders en zusters,

Geert en Astrid Spaan

• 27 Februari 2018 - 18:31

Ria Vossen:

Geweldig goeie tijd daar en jullie zullen tot zegen zijn

• 01 Maart 2018 - 10:55

Gre:

Mooi, Marcia, zoals je deze reisbeschrijving begint....jullie zijn geroepen om Vrede te brengen, in de Naam van Jezus . Het Woord :Vreugde komt in m'n gedachten, en ik geloof dat jullie met elkaar veel plezier zullen hebben , met de humor van diverse mensen kunnen jullie ontspannen tijdens de inspanning .
    Een heel goede reis naar het warme Oeganda .

• 01 Maart 2018 - 11:43

Rik:

Leuk geschreven Marcia! Ik zie er naar uit om jullie te volgen. Heb een hele goede reis en geniet!

• 01 Maart 2018 - 17:24

Mettie:

Leuk verslag Marcia, ik ga jullie ook zeker volgen. Veel zegen en een goede reis

• 01 Maart 2018 - 17:24

Erica:

Mooi geschreven Marcia, een geweldige tijd toegewenst in Oeganda. Jullie zullen tot een zegen zijn. Wij volgen jullie en gaan in gedachten met jullie mee.

• 02 Maart 2018 - 18:24

Jan:

Beetje traaaage response maar wat geweldig krachtig geschreven Marcia! Jullie Zijn gezegend en we gaan volgen hoe Hij door jullie handen en monden WERKT!