Donderdag 1 maart 2018 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van cbcoeganda2018 - WaarBenJij.nu Donderdag 1 maart 2018 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van cbcoeganda2018 - WaarBenJij.nu

Donderdag 1 maart 2018

Door: Marcia

01 Maart 2018 | Nederland, Amsterdam

Buiten is het bar koud maar in Oeganda is het gelukkig een stuk warmer. Nog maar een paar uurtjes dan is het zover. Het aftellen is nu echt in volle gang.
Koffers zijn gepakt, allemaal keurig onder het maximaal toegestane gewicht. Paspoorten, tickets en bagage zijn gereed, we zijn er allemaal klaar voor.
Morgenochtend vroeg vertrekken we vanuit Amsterdam, Utrecht en Enschede richting Düsseldorf om van daaruit via Istanbul naar Entebbe, Uganda door te vliegen. Daar worden we vervolgens opgehaald en naar guesthouse Green Haven in Kampala gereden.
Naar verwachting zullen we daar zaterdagochtend rond 4:00 uur aankomen.

Het wordt een lange zit maar met wat extra leeswerk komen we daar wel doorheen.
Nog even wat puntjes op de i dan ga ik ook een paar uurtjes nog mn oor te rusten leggen

tot morgen.

Uganda here we come!!

• 02 Maart 2018 - 11:03

Ali Van Heuven:

Lieve mensen, wat zal het allemaal spannend voor jullie zijn.
    We wensen jullie een goede en voorspoedige reis.
    Gods onmisbare zegen op jullie avontuur die jullie samen met God mogen doen.

Lieve groet,

Wim en Ali van Heuven

• 02 Maart 2018 - 18:21

Jan:

Bijzondere zegen rust op jullie allen, Ada, Erna, Stein, Jaap en Jacob! Bijzonder op al te vernemen dat ondanks vertraging jullie tóch nog konden inchecken! Veel zegen op al jullie wegen!

• 02 Maart 2018 - 20:18

Anneke R.:

Hallo lieve allemaal, wat zullen jullie blij zijn dat de reis eindelijk is begonnen. In het vliegtuig nu, heb je de aarde losgelaten, de piloot doet het werk en jullie vliegen tussen hemel en aarde. Mooi symbool voor jullie avontuur om alles los te laten en je te verheugen om samen met Jezus op het water te gaan lopen deze missietrip. Zegen, aanbidding, kracht, overwinning, ere zij de Eeuwige God.....