Zondag 4 maart - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van cbcoeganda2018 - WaarBenJij.nu Zondag 4 maart - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van cbcoeganda2018 - WaarBenJij.nu

Zondag 4 maart

Door: Ada

04 Maart 2018 | Oeganda, Kampala

Hallo lieve vrienden en famile,
Vannacht is het begonnen te regenen en het bleef regenen tot een uur of vier.
Uitzonderlijk zeggen de oegandezen ( dat doet het nou nooit)!!!!!
De voorganger noemt het een ware zegen, in de kerk de we vanochtend bezochten. De kinderen bleven, vanwege de regen, in de dienst. Een kleine gemeente. De voorganger is partner van Andrew Wommack
Ministries.
Dat merkten we aan de liederen en aan het woord dat gebracht werd
God houdt van ons en Hij heeft die liefde van Hem in ons gezaaid. Het komt op als een boom die vruchten geeft voor anderen. Zo zijn wij hier..
Na de dienst was er limonade en een koekje. Veel mensen komen even een praatje maken.

Door de regen ( heftige buien met flink onweer) vertrekken we weer naar ons guesthouse. Heerlijke lunch van nasi, groente en beef.
Marcia en Erna gaan naar het vliegveld koffers halen.
Intussen is de professor van de universiteit gekomen om ons de story van Oeganda te vertellen Hij heeft ons drie uur vermaakt.
Ik had geen zit meer in mijn gat, dus we zijn gaan voetballen.
Even bewegen.

Oeganda: fluitende vogels, jammerende vogels, grote kakkerlakken, veel roofvogels, toeterende brommers, een haan die de heeeele dag kraait , mooie blauwe hagedis, vriendelijk lachende mensen, rode opwaaiende stof en iedereen heeft alle tijd van de wereld.

Na een kipburger patat en groente maken we ons klaar voor de nacht en pakken we de spullen om mee te nemen naar Fort Portal.

Misschien hebben we daar internet.
Jullie zien wel of er een blog verschijnt.

Heel veel liefs van ons allen
Ada

• 04 Maart 2018 - 21:02

Monique Mosselman:

Ada, wat een leuk verslag om te lezen! Jullie zijn steeds in onze gedachten.
    Fijn dat de koffers terecht zijn. Een gezegende tijd in Fort Portal!

• 04 Maart 2018 - 21:26

Dick:

Morgen een goedereis naar Fort Portal!
    Zijn de koffers aangekomen?
    Wat een mooie preek hebben jullie gehad!
    Was de preek in het Frans?
    Ik had van mijn neef ook vernomen dat de Oegandezen vriendelijke mensen zijn.
    Slaap lekker en gezond weer op en veel zegeningen bij jullie werk.

• 05 Maart 2018 - 11:32

Elly:

Hallo lieve mensen, wat geniet ik van jullie verslagen, van de strijd die jullie samen met Hem overwinnen, de kleuren,de mensen en het samen 1 zijn.
    Nu naar Fort Portal, hele goede reis, gezegende tijd en geniet van alles wat jullie daar beleven.

• 05 Maart 2018 - 21:10

Ilse:

Ada toch! je had geen zit meer in mijn gat? Hahaha zo ken ik je niet! of lees ik het verkeerd? Enfin, een fantastische week toegewenst. Dat je veel ontmoetingen mag meemaken die Yah voor jullie heeft georganiseerd.